logo
Wady

      Jeśli czytałeś już o zaletach to wiesz, że czynią one dropshipping bardzo atrakcyjnym modelem sprzedaży zarówno dla nowych jak i już działających przedsiębiorców. Oczywiście nie ma róży bez kolców i jeśli są zalety są również i pewne wady.

 

   MNIEJSZE MARŻE – mniejsze marże to największa wada dla operujących na bardzo konkurencyjnym rynku sprzedawców w dropshippingowej niszy. Ponieważ jest tak łatwo zacząć, a koszty są minimalne wielu sprzedawców obniża ceny próbując zwiększyć swoje przychody. Oni zainwestowali tak mało w swój biznes, że mogą pracować na bardzo małej marży.

 

   AKTUALIZACJA STANÓW MAGAZYNOWYCH – Jeśli masz własny magazyn stosunkowo łatwo jest nadzorować co jest a czego nie ma na magazynie. Jednak jeśli prowadzisz sprzedaż od wielu dostawców, którzy obsługują również innych sprzedawców, stan magazynowe zmieniają się cały czas. Dlatego bardzo ważne jest, aby odpowiednio zsynchronizować uaktualnianie stanów magazynowych w swoim sklepie ze swoimi dostawcami.

 

   RÓŻNE TOWARY NA RÓŻNYCH MAGAZYNACH – Jeśli sprzedajesz towary od różnych dostawców, produkty będą dostarczane z różnych magazynów, co niewątpliwie komplikuje proces zamówień jeśli klient wybierze różne produkty z różnych magazynów.

   Powiedzmy, że klient wybierze trzy produkty z trzech różnych magazynów – trzeba wtedy zrobić trzy osobne wysyłki, będą trzy osobne koszty wysyłki i nawet jeśli klient zgodzi się je ponieść zautomatyzowanie takiej operacji w sklepie może być trudne.

ZALETY - kliknij aby przeczytać więcej.

CZY WARTO? - kliknij aby przeczytać więcej 

 

Płatności DOTPAY